Doprava a platba

Doprava při nákupu nad 5000 Kč zdarma!

 

Česká pošta

 

Poštovné - 279 Kč. Za dobírku se doplácí 50 Kč.

Zboží vám bude doručeno do 3 pracovních dnů od expedice zásilky. Zásilku můžete sledovat ZDE.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY - Reklamace mechanického poškození - Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě poškození obalu zásilku nepřebírejte nebo uplatněte reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy. Zásilku je nutné dopravit na poštu kompletní, popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410.

č.ú.: 176599811/0600 Variabilní symbol je číslo objednávky


PPL 

 

Poštovné - 229 Kč. Za dobírku se doplácí 50 Kč.

Sledování zásilky – v momentě, kdy zásilku vyexpedujeme, obdržíte číslo zásilky a můžete ji sledovat na http://www.ppl.cz.

Jedná se o dopravu rychlou spediční dopravou. Zboží vám bude doručeno nejpozději do 48 hodin k vašemu domu od expedice. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Prostřednictvím produktu Soukromá adresa - B2C, který zaručuje telefonickou avizaci samotného doručení vás před samotným rozvozem bude kontaktovat řidič PPL a domluví se s vámi na přesnějším čase rozvozu. V případě, že nebudete přítomni vám bude zanecháno oznámení o doručení, ve kterém naleznete kontakt na doručující depo pro upřesnění druhého bezplatného doručení.

č.ú.: 176599811/0600 Variabilní symbol je číslo objednávky

PŘEVZETÍ ZÁSILKY – Reklamace mechanického poškození obalu zásilky- Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít jej pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem zápis do přepravního listu nebo zásilku odmítnout.                                                                                                     

Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit bez odkladu, max. do 3 dnů od převzetí zásilky na tel.č. 727 887 809 firma Bon Appetit s.r.o. V případě reklamace NEVYHAZUJTE OBAL ANI VNITŘNÍ VÝSTELKY - je to předmětem důkazního řízení. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.


Balení

 

Květináče a truhlíky zasíláme zabalené ve fólii a kartonové krabici s polystyrenovými rohy.

Cena za dopravu se udává za jeden set (nezáleží na počtu kusů v setu). Při objednání více setů najednou platíte pouze jedno dopravné.